Služba vie používateľa upozorniť na časť mesta, v ktorej sú ľudia, ktorí majú rovnaké záujmy ako on, alebo že treba ráno vstať skôr, lebo ináč nepríde do práce včas pre odstávku tunela.
Ako to firma dosiahla? Stačilo jej analyzovať miliardu údajov z GPS navigátorov umiestnených na taxíkoch, staršie údaje od mobilných operátorov, záznamy od používateľov, ktorí si na svoj mobil nahrali špeciálnu aplikáciu, a všetko to prepojiť s vyhľadávačom Google.
Firma vie napríklad aj to, že ľudia zo štvrtí, kde bývajú najmä finančníci, odchádzajú do práce skôr, keď trhy rastú, a dlhšie si pospia, keď eufória opadne. Alebo že ľudia zo strednej vrstvy si pred finančnou krízou oveľa viac objednávajú taxíky ako počas nej.
celé na: sme.sk
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára